Friday 12 April 2013

Science is fun tahun 4

Assalam...aku thn 2013 ni kena ngajor sains KSSR (DST) thn 2 dan 3, Sains thn 4, 5 dan 6..So cume thn 1 aku xde pgg...hi3
Jd nk share bhn2 internet psl aku suke ngajo guna ICT so aku compile la bhn set ICT yg aku besanya amik je kt youtube so kire da save g2 je la ni...sng sket ye tak? Buat bhn sdn...dlu mmg ade...coming soon in shaa Allah nk publish buku target budak2 kelas lemah ...psl sian bdk2 ni...plu attention lebey dr kita selain bhn n latihan yg ssuai dgn aras kognitif mereka...

so nk start the 1st step ni, mintak2 la istiqamah nk share bhn2 P&P dgn rkn2, ibubapa n murid2 sekelian...so klu de bhn lain bole share sy ye...Semoga kite smua mendapat manfaat bersama...ameen...

Sains thn 4 
Tema: Alam Kehidupan
Tajuk: Keperluan Asas benda hidup ( manusia, haiwan dan tumbuhan)compile abes ni
Rating video by me: 8/10 ( klu aku yg bt ntah owg kasi bp x tau la...hi3)
comment by me: keperluan asas tumbuhan ade yg krg lengkap dan video krg bkualiti...but still ok...
p/s: aku komen sbg panduanku sms mengajar shj, klu de video lebih baik aku akn update lg n dpersilakn share klu de yg lbih baik ye...tq


Tajuk 2 : Benda hidup menjalani proses hidup ( x smpt..nti free aku update ye)

No comments:

Post a Comment